Post by liachirolana on Feb 7, 2022 0:43:07 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Party : Food Fever ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Party : Food Fever IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ öka kristaller hacka ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Party : Food Fever 2022 version ▞▞▞
dess fantastiska spel
jag tycker det är helt lysande nivåer som arnt för svårt 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Jag njöt verkligen av spelet tills jag kom till drakfesten rrataurant och jag kunde inte servera maten allt går i papperskorgen, sååå besviken när jag njöt av spelet, så arg faktiskt
Väldigt söta spel att spela och med de bedårande karaktärerna också.
Jag älskar det här spelet men efter den andra nivån kan du inte låsa upp alla recept, även om jag spelade alla nivåer med 3 stjärnor. Edit: Jag hade ett problem. Skicka ett meddelande till utvecklarna av spelet så har de hjälpt mig och åtgärdat mitt problem. Jag skulle älska att ge mer än 5 stjärnor men jag kan inte. Spelet är riktigt bra. Lätt att oklassificerade föremål, tjäna extra pengar och lätt att spela. Bra jobbat, bra spel.
Jag tycker om det här spelet
Jag älskar alla spel som skapas av spel. De har dock alla stora brister i den tidiga delen av spelet. Det finns vissa nivåer där det är matematiskt omöjligt att nå målen. Jag har bestämt mig för att använda spelförstärkningar (jag kommer aldrig att betala) för att ta mig igenom dessa nivåer eftersom jag verkligen gillar dem och när du väl kommer lite längre i spelet blir det bättre.
Du m
Spelet lurar dig helt klart.
Det här spelet är väldigt fantastiskt
Häftigt
Brutifulla evenemang snälla lägg till några fantastiska evenemang
jag gillar verkligen att veta 😂 det här spelet 😹
Cooking Party : Food Fever Arcade fnh
Trevlig suuperbb
Jag spelade alla scener nu är allt klart mycket begränsade alternativ n nivå att spela mycket dålig
Cooking Party : Food Fever Žaid. automat. odp
uppgraderingen är kraftfull. poäng och ädelstenar insamling hastighet är bra. annars är det ett spel som går över tiden. och demonstrera är inte klart. Det kommer att ta tid att förstå spelprocessen.
Det är ett roligt, bra spel, förutom sååååååå många videor!!!!! Det är verkligen irriterande, så du ska INTE 🚫🚫🚫 få det!!!!!!
Cooking Party : Food Fever Arkādes spēles wbvz
Detta är ver Y goodgam
Spelet är perfekt och det finns inga tillägg och det är ett offlinespel. Jag använder det här spelet när internet eller strömavbrott kommer att det är så perfekt
Bästa matlagningsspelet någonsin! Ger dig mycket ädelstenar och pengar, du kan alltid uppgradera. Det finns många olika rätter, många kunder samtidigt. Det är aldrig tråkigt, men du kan fortfarande slå nivåerna! Jag brukade avinstallera dessa spel efter den andra restaurangen, men inte den här, jag är på den fjärde festen och ser fortfarande fram emot nästa 😊
Jag gillar det spelet Det är trevligt och jag föll bra medan jag spelade. Att få mer pengar är bristfälligt och jag önskar att jag får mer pengar på en nivå och vill också ha fler och nya saker inte samma lastbilar samma vill ha nya typer av saker men i samma spel. Tack.
Fantastiskt spel😘😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😍 och mer intressant spel och det är väldigt enkelt och jag har spelat många andra matlagningsspel men snarare än alla matlagningsspel är det här spelet bäst och jag har slutfört hela nivåer och alla parter och jag blev inte uttråkad av att spela det här spelet och det här behöver inget internet alls eftersom det här spelet mitt internet är sparat. Jag älskar det här spelet väldigt mycket👌👌👌😘😘😘😘😘😍😍😍😍
Smutsigt spel
Njuter av detta spel.
Inga stjärnor, jag hade inget annat val än att välja 1 stjärna. Jag var halvvägs genom den första nivån Tea Party och den återställdes utan att jag tryckte på återställningsknappen
Är ett väldigt trevligt spel jag gillar det
Det är bra
Nks jany
Gud spel med gud Legend s
Bra spel avkopplande
Jag hittade äntligen ett matlagningsspel som slappnar av mig istället för att stressa upp mig. Nivåerna är inte omöjliga att vinna och belöningarna är fantastiska. Vänligen ändra ingenting. 🙏
Worm Hunt - Slither snake game Action kxyj
Jag började spela igår, det är kul! Det är annorlunda, lite utmanande men definitivt kunna vinna alla nivåer som jag älskar!!! Kommer det dock att uppdateras? Det ser ut som att det inte har uppdaterats sedan jul eftersom jag får julerbjudanden. TY för att göra ett sött genomförbart matlagningsspel, jag säger inte så lättvindigt, detta är det enda spelet jag har gett en positiv recension på förutom Cooking Diary som jag har spelat i 18 månader!! =)
Eww🤮🤢
Mycket bra service
Det här är ett lysande spel. Lätt att spela. Ett av de bästa matlagningsspelen måste jag erkänna att jag har stött på för att spela. Mycket beroendeframkallande. Väldigt många belöningar och mynt. Det finns bara ett problem som jag nu verkar stå inför när jag försöker servera mina varmkorvar, spelet fryser bara på det och inget annat.
har precis börjat spela och det är roligt och får mig att tänka och måste röra mig snabbt, fantastisk grafik och ljusa färger