Post by tralerepdiobel on Feb 11, 2022 12:51:49 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Vlinder Story: Dress up games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Vlinder Story: Dress up games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code alles verhogen ▞▞▞
▞▞▞ Vlinder Story: Dress up games 2022 version ▞▞▞
Het is een goede game, maar bijna alles heeft een video nodig
Cooking Diary® Restaurant Game Simulacije ibpn
Ik hou heel veel van het spel, het kan erg verslavend zijn als je het veel speelt zoals ik
Het is leuk
idk
Tal van advertenties, maar... als je iets wilt, snap je het... heb je wat meer aanwijzingen nodig over wat je moet doen... maar ik vind het leuk dat je ook nagels kunt doen
Geweldig!
️
Leuk en echt leuk
Oh mijn god, de advertenties zijn meedogenloos, elke 15 seconden verschijnt er een uit het niets zonder mankeren, ik haatte het
omg dit is geweldig, het leert je letterlijk hoe je een spa-medewerker en een mode-dressoir kunt zijn.
Ik hou van te veel advertenties, maar wat dan ook
Meestal vind ik advertenties helemaal niet erg. Maar zelfs niet als je het spel 60 seconden speelt en hier komt een advertentie van 30 seconden. Geen probleem. 30 seconden later, en nog een advertentie. Ik begrijp dat mensen op de een of andere manier hun geld moeten verdienen, ik denk alleen niet dat het lastig is om klanten te irriteren met een advertentie om de 47 seconden. Verwijderd.
Deze game is echt leuk en je kunt elke outfit maken die je maar wilt
Supertof
Ik heb er twee omdat ik maar één ding kan doen en dan kom ik bij de app store
Kun je toevoegen dat niet zo leuk is en het enige dat je echt krijgt om je gewoon aan te kleden, een wens is een competitieve, heb er wat meer plezier in want niet zo leuk, dus ik wou dat ik meer plezier had p
Vlinder Story: Dress up games Pro příležitostné hráče iez
Deze app is leuk
App opent niet.
Ik hou van de outfits
Beste spel ooit
Andere mensen zeiden ook: Letterlijk meer advertenties dan games, het is belachelijk.
Zoveel toevoegingen
Ik vind de outfit erg leuk
Ik hou zoveel van dit spel, het is zo leuk en interessant. Ik hou van de nagels, kleding en make-up, dus ja, ik geef het een beoordeling van vijf sterren
Ik vind deze game leuk, ik geef maar vijf sterren omdat ik sowieso gratis dingen krijg, het is een goede game voor veel advertenties 😑 fox dit alsjeblieft
Ik kom niet verder dan het eerste niveau Ik snap niet wat ik moet doen
Te veel advertenties maken me gek
Ik heb dit spel voor mijn nichtje gedownload en we dachten dat de app je zou laten kiezen hoe je het haar doet, maar het zorgt ervoor dat je het doet zoals ze willen dat je het doet en het heeft veel te veel toevoegingen.
Welke avatar ik ook kies, het is altijd een blanke huid en blauwe ogen!
Vlinder Story: Dress up games Casual xbyt
uhm. Dus ik was verbaasd over deze game, ik raad het helemaal aan toen ik het kreeg, ik ging door en kon niet uitstappen, maar een klein ding zou misschien meer kleding kunnen toevoegen die je niet nodig hebt om een video te bekijken en het ook af te zwakken op de advertenties. Maar verder A-M-A-Z-I-N-G met een A!
Makkelijk spel om te beginnen. Geniet van het kiezen van avatars en het aankleden ervan. Sommige zinnen waren verkeerd geschreven. Ik ben ouder dan 30, dus ik hoop dat de vroegere leeftijden jongere avatars hebben en meer geschikte outfits voor hun leeftijd. Ik had problemen met het vinden van een link om me terug te brengen naar de app om een beoordeling te doen.
Vreselijk. Veel te veel advertenties, laggy, en als je een personage kiest, wordt dat personage niet gebruikt bij het aankleden. Er gaat niets boven uw advertenties, het spel is ongelooflijk saai. Ik ben totaal niet onder de indruk, en ik verwijder.
Ik hou van dit spel. Geweldige kleding en geweldige graphics. je kunt je nagels doen en make-up doen en foto's maken
Mooi hoor
het is cool
Deze game is erg leuk, omdat je hiermee je creativiteit kunt uiten en je eigen kleding uit verschillende stijlen kunt kiezen. Over het algemeen is het een 10/10-game
Ik vind het leuk, maar het is zo laggy en er zijn veel advertenties
Wat dacht het management toen ze dit uitbrachten?
Het is een leuk spel
Eh het spel is een beetje saai, maar ik vond het leuk ig
Vlinder Story: Dress up games Casual xbyt