Post by tralerepdiobel on Feb 11, 2022 13:09:35 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rayman Adventures ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rayman Adventures IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt oneindig uithoudingsvermogen ▞▞▞
▞▞▞ Rayman Adventures 2022 version ▞▞▞
Nu ik de hogere niveaus heb bereikt, wordt het gewoon zwart en zegt het te vegen om te starten, maar er gebeurt niets als je dat doet. Ik heb geprobeerd mijn telefoon opnieuw op te starten en een heleboel dingen. Er is niks gebeurd. Was vroeger dol op het spel, maar dat is echt balen. Dit moet zo snel mogelijk worden opgelost!!
De boom stopt met groeien en geen ruimte meer voor een nieuw wezen. Ik zit vast in level 293
Cool spel trouwens en geef me geld in het spel ik ben al jaren noob en als ik het spel weer speel ben ik noob ik kan niet eens 3000 edelstenen vinden
Het zou een leuk spel zijn, maar het is niet omdat er TE VEEL BUGS zijn. De ergste bug is zeker het zwarte scherm dat heel vaak verschijnt aan het begin van een bepaald niveau in Wild Wild East, waardoor het niveau onspeelbaar wordt: je moet 16 uur wachten voordat het avontuur is afgelopen, dus je kunt het verlaten en een nieuw avontuur. Erg frustrerend. Andere bugs hebben betrekking op advertenties die soms niet kunnen worden gesloten, waardoor je het spel opnieuw moet opstarten en willekeurig verdwijnende incrediball-eieren. Los deze problemen gewoon op!!!
Deze game is perfect Het ziet eruit als een compacte versie van Rayman Legends Het heeft goede besturing en goede graphics. Hoewel het geweldig zou zijn geweest als ubisoft meer van zijn goede games GOED naar mobiel had gebracht (ac-identiteit was verschrikkelijk) Probeer bijvoorbeeld Prince of Perzië terug Beginnen met een goede mobiele game Nou dat was het Ik hoop snel betere games te zien
Ik hou van dit spel alleen die advertenties duren best lang
slecht
Spel kan leuk zijn, behalve dat het constant crasht. Bugs tegenkomen die Unisoft niet kan oplossen (volledig black-out spel en ze zijn "op de hoogte", maar sluiten je rapport zonder etas). Een aankoop doen en-shocker-game crasht... De aankoop kan niet opnieuw worden gekocht? Wie heeft er ooit gehoord van een spel waarbij je maar EEN keer een edelstenenpakket met een normale prijs kunt kopen? ze kunnen het niet repareren en terugbetalen en nu kan ik het niet opnieuw kopen. Klantenservice ppl blijft hun verhalen veranderen en is meer frustrerend dan het waard is.
Nou, het is echt een leuke game met goede graphics en gameplay, maar met de laatste update kan ik niet meer met een controller spelen... Drie dagen geleden had ik geen probleem, maar de PS4 die ik gebruikte werkt niet meer. De enige knop die reageerde was de terug-knop en als ik een level binnenkwam, ging het personage, hoewel alle knoppen werkten toen ik vooruit probeerde te gaan, achteruit en als ik achteruit probeerde te gaan, ging het personage vooruit. Opnieuw opgestart en opnieuw geïnstalleerd, nu werkt niets meer
Rayman Приключения Приключения bgds
Goeie spel
Hou van dit spel. Maar ik ben op avontuurniveau 205 en zat daar met een 'fout opgetreden bij onze server'. Heb echt hulp nodig om verder te komen. Help alstublieft
Dezelfde serververbindingsproblemen als andere. Jammer want het is een leuk leuk spel als je het kan spelen. Maar als het je het grootste deel van de tijd niet eens laat spelen, wat heeft het dan voor zin.
kan dit ook offline gespeeld worden?
Coole game, alleen jammer dat het zoveel op rayman legends lijkt. Ik had iets unieker verwacht. (omdat de charters zoveel op elkaar lijken, je moet soms ook tieners red, en er zijn dezelfde werelden uit rayman legendes.) Voor de rest is het echt super leuk en cool!!!😀😀😀😀
Ik ben huuuuuuuuge fan van Rayman-games! Ik hou zooo veel van ze, maar ik weet niet of dit een glitch in het spel is of mijn telefoon, mijn hele spel is supersnel, het is alsof ik de "fast forward"-knop ingedrukt houd, maar dat doe ik niet. Als het over games gaat, repareer het dan alsjeblieft, zodat ik in vrede kan spelen😃 (ik geniet echt van het spelen van je games)
ik heb een bronzen schepsel-ei in de broedmachine gedaan na het voltooien van een avontuur. ik heb er een gouden elixer voor gebruikt. en het veranderde in een gouden item-ei. en in plaats daarvan kreeg ik op een gouden wezen een twee keer versnellende elixer. uhm......kunnen de app-ontwikkelaars deze storing oplossen. Ik ben nu bang om elixers te gebruiken.
Waarom kan ik niet inloggen op mijn Google play-account
Ik speelde Rayman Adventures twee jaar geleden en ik speel het opnieuw. Het is leuk vanwege de geweldige graphics, lieve wezens en een verslavende gameplay. Ik heb Rayman Legends uitgespeeld en deze game lijkt er veel op. Bedankt Ubisoft. Ik wacht momenteel om ook AC Valhalla te ervaren.😊
suuuper leuk spel
over het algemeen een goed spel, maar het was behoorlijk frustrerend wanneer ik elke keer dat ik het spel binnenkwam, opnieuw moest beginnen vanaf bijna het eerste niveau, zelfs als ik 10+ niveaus voltooi. Ik heb net een week spelen verloren, maar zal het waarschijnlijk opnieuw proberen
Wil toegang tot veel te veel persoonlijke informatie
Het is echt een leuk spel maar mijn telefoon kan de update niet aan mij niks meer kan
Geweldig avonturenspel, vloeiende graphics.
Deze game is uniek omdat elk niveau iets nieuws heeft!!!!!, en het is zeker leuk om te spelen, ik heb het gevoel dat er bazen kunnen zijn, weet je, die zijn een beetje moeilijk.
Leuk alleen moet je heel lang wachten op de eieren
Het is ongelooflijk, uitdagend en best grappig. Maar ik kan geen verbinding maken met Google Play, los dit op
Toca Life World Educativo aiss
Blijft na het behaald van het eerste niveau hangen en je niet verder
Tof spel , speel het al heel lang.Juist spijtig dat er veel dezelfde rondes zijn.Toch een geslaagde game.
zeer goede game, maar ik wil weten of er problemen zijn met deze mobiele game. Ik heb 249 edelstenen verzameld, maar ik kan nog steeds geen kostuum van Rayman kopen met een waarde van 150 edelstenen. Ik hoop dat je antwoord op mijn oplossing zult vinden. bedankt
Ik hou van deze gameeee!!!
Hou ervan!!!! Openens reclames van mis ik iets? Dat is echt irritant...
VAN STREEK!!! Waarschijnlijk de beste game voor mobiel, maar ik ondervond drie grote problemen waardoor ik de game drie keer opnieuw moest opstarten. Het heeft geen zin om het te melden omdat niemand je berichten of e-mails terugstuurt. VERS GEEN TIJD MET DIT SPEL
Je krijgt mijn spullen niet
Geen internet verbinding
Ik hou van Rayman-spellen, maar bugs, bugs en bugs...
Geweldig spel om te spelen als je iets leuks wilt en een meer ontspannen gevoel wilt hebben. Zeker de moeite waard om te bekijken!
het is een zeer verslavend en leuk spel, hoewel het moet worden verbeterd, zou het leuk zijn als er extra incubators waren die je zou kunnen kopen en een andere vorm van valuta
Artikelen gekocht maar niet ontvangen. Kan niet worden terugbetaald!
Door dit spel heb ik een virus op mij. Telefoon ;(